SPAIN '18

Nie miałam okazji się pochwalić, ale w marcu spełniłam jedno ze swoich największych marzeń - pojechałam za granicę. A właściwie poleciałam. Nie dość, że lot samolotem został zaliczony, to jeszcze tak piękny kraj, jak Hiszpania. Pomimo tego, że nie byłam w tych najpopularniejszych i największych miastach, to bardzo się cieszę, że byłam właśnie w tych paru miejscach. Wraz ze szkołą spędziliśmy tam niecałe osiem dni, bo nie liczę tego, kiedy z samego rana musieliśmy wyjeżdżać. Niestety nie opowiem Wam o całej wycieczce, bo miała ona miejsce pięć miesięcy temu, ale dostaniecie krótką fotorelację.


Benalmadena to miasto i gmina w południowej Hiszpanii, dokładnie w Andaluzji. Byliśmy tam zameldowani w hotelu (niestety nie pamiętam jak się nazywał, ale pamiętam, że byli tam praktycznie sami staruszkowie). Po pierwszym wejściu do pokoju umarłyśmy z wrażenia. Byłyśmy przygotowane na jakiś słaby widok z okna, a tu nie dość, że miałyśmy balkon, to jeszcze taką piękną panoramę!


Grenada to miasto, które w późnym średniowieczu było centrum ostatniego państwa muzułmańskiego na Półwyspie Iberyjskim. Można zobaczyć tam całą Alhambrę, w tym Alcazabę (zamek), białe kamienice, katedry itd. 


Gibraltar jest częścią Wielkiej Brytanii, dlatego przejeżdżając tamtędy trzeba było mieć paszporty. Po wjechaniu autobusikami na górę można było wejść do "jaskini", która szczerze mówiąc nie była zbytnio ciekawa, ale największą atrakcją były biegające wolno małpki!


Pominęłam miasto Marbella, ponieważ byliśmy tam tylko na plaży, a była tak tragiczna pogoda, że nawet zdjęcia wychodziły brzydko. Ale o tym mieście mogę powiedzieć tyle, ile zapamiętałam z tego, co mówiła nasza przewodniczka. Jest to miejsce, w którym mieszka bardzo dużo bogatych ludzi, nawet celebryci. Domy są bardzo drogie i jest to hiszpańskim odpowiednikiem francuskiego Saint Tropez.


19 komentarzy:

  1. Hiszpania to piękny kraj :) Mam nadzieję, że uda mi się tam kiedyś wybrać. Te wolno biegające małpki musiały być urocze.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolaże, marzę o Hiszpanii :) pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że miałaś okazję odwiedzić zakątki Hiszpanii :D
    Świetna fotorelacja ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam w tym roku w Sewilli, ahh, jak tam było cieplutko...
    pozdrawiam,
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hiszpanie kocham całym sercem! Moje ulubione państwo na świecie :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Hiszpania to cudowny kraj, co z resztą widać po twoich zdjęciach ;** Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie na:
    magdabobruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh, od lat marze by odwiedzic Hiszpianie! swietnia fotorelacja, buziaki

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę za tydzień lecieć pierwszy las samolotem, ale nie do Hiszpanii tylko trochę bliżej bo do Niemiec :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie odwiedziłaś tych najbardziej znanych miejsc, ale widziałaś te mniej znane, a to jest o wiele fajniejsze i bardziej oryginalne ;)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hiszpania jest piękna! Widać to po twoich zdjęciach ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zazdroszczę :(. Chciałabym kiedyś wyjechać za granicę :( ~ Sandra

    Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne miejsce! Nie miałam okazji być w Hiszpani niestety, ale z pewnością odwiedzę!
    PS te tła zdjęć z listkami strasznie rozpraszają wzrok i ciężko skupić się na zdjęciach, może następnym razem pomyśl nad czymś delikatniejszym?:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak myślałam, ale mega spodobał mi się wzór :P Na następny raz na pewno poszukam czegoś "lżejszego" :)

      Usuń
  14. Hiszpania jest przepiękna, byłam tam co prawda kilka lat temu, ale chętnie bym ją odwiedziła ponownie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę podróży ;p

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. hiszpania jest na mojej liście państw do odwiedzenia <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też byłam w tym roku w Hiszpanii i odwiedziłam tylko Lloret i Tossa de Mar.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Byłoby mi miło, gdybyś zadała mi pytanie do Q&A, które planuję zrobić.

    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia! Fajnie, że spełniłaś swoje marzenie. Ja chcę kiedyś polecieć do islandi oraz irladni. Może też kiedyś pojadę do hiszpanii :)
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Gabi , Blogger