it was nice, but it's past

Czasem życie doprowadza nas do takiego momentu, w którym musimy zdecydować czy coś jest dla nas dobre i czy warto to kontynuować. Nie musi być to też zła rzecz. Właściwie to nie do końca zła. Może być dobra, choć mieć na nas zły wpływ. Tak samo niestety jest z pewnymi osobami. Bo w końcu "z kim przystajesz, taki się stajesz". Pomimo tego, jak bardzo czegoś nie chcemy kończyć, to musimy, żeby coś zmienić, żeby siebie zmienić. Nie żyjmy wspomnieniami, tylko teraźniejszością. Postanowiłam zakończyć pewien rozdział w mym życiu i spróbować żyć bez tego. Choć momentami było ciężko, to można znaleźć wspaniałe wsparcie od przyjaciół. Pomimo tego, że było bardzo miło, to kiedyś musiała nastąpić ta chwila, która wszystko kończy, a wszystkie wspomnienia idą do kosza. To właśnie dziś. A tak dodam, że wejście na dach i bycie przez chwilę w górze było lepsze, niż rutynowe życie na dole.
Było mi(nę)ło. 

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że "z kim przystajesz, takim się stajesz". Ja właśnie obecnie jestem w takim momencie, że nie wiem czy urwać kontakt z pewną bliską osobą, bo naprawdę tego nie chcę. W prawdzie ta osoba powiedziała mi, że jak sobie tego życzę to nie będzie się narzucać choć zaznaczyła, że może być jej ciężko. Zawsze następuje taka chwila, która wszystko kończy, a wspomnienia idą z przymusu do kosza :/ Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wejście na dach myślę, że pozwala na wyciszenie się i przemyślenie wielu spraw. W życiu tak to jest, że jedno się kończy, a drugie zaczyna i nic z tym zrobić nie możemy. Trzeba wszystko przyjmować to co nam los daje :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful post and great photos. I like your blog...kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Często patrzenie z góry na pewne sprawy pomaga spojrzeć na nie z innej perspektywy. Często tak robię, gdy lecę samolotem - gdy wzbijam się w powietrze mam wrażenie, że wraz z oddalającymi się coraz bardziej domami, polami; oddalają się także wszelkie zmartwienia, troski, problemy... Z czasem ja również zrozumiałam, które towarzystwo mi nie służy i po prostu zaczęłam bardziej słuchać swojego wewnętrznego głosu, który podsuwał, co mi służy, a co nie. Pozdrawiam ciepło :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak zgadzam się w 100%! Ja rok temu zamknęłam pewien rozdział swego życia i.. bardzo się z tego cieszę bo poczułam się o wiele lepiej. Wszystko przemija i musimy iść na przód , a nie stać w miejscu :)


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem warto zamknac pewne rozdzialy/ludzi w swoim zyciu.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do zmian jestem pozytywnie nastawiona, ale czasem z przyzwyczajenia boimy się zamknąć jakiś rozdział w naszym życiu.
    pozdrawiam,
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem trudno jest coś zakończyć, jednak zakończenie może się okazać lepsze niż kontynuacja i ciągnięcie czegoś na sile. Świetnie wszystko ujęłaś ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kojarzy mi się z piosenką o północy wejdźmy na dach haha :D coś się kończy, coś zaczyna, to fakt :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zakończyłam rozdział z mojego życia, ale dzięki temu nowy może być o wiele lepszy.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak zakończenie rozdziału w życiu jeśli w obecnej sytuacji czujemy się źle to naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co bym dała żeby mieć możliwość wyjść na dach bloku i podziwiać zachód słońca <3 śliczne zdjęcia
    http://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życie jest jak książka- żeby przejść do kolejnego rozdziału, trzeba zamknąć poprzedni. Tak samo jest z decyzjami- to one kształtują naszą osobę, choć jest to trochę przerażające, że jedna decyzja inaczej i moglibyśmy być kompletnie kimś innym. Świetny wpis, pozdrawiam! :)
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany powodują, że świat cały czas idzie do przodu. Czasami trzeba odpuścić i czekać na to, co przyniesie nam życie.
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ważne żeby czuć, że podejmuje się takie decyzje w zgodzie z samym sobą ;) Powodzenia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Gabi , Blogger