Changes

W pewnym momencie każdego człowieka potrzebna jest zmiana. Nieważne czy mała, czy duża. Po prostu jest potrzebna. Ja właśnie miałam taki okres, w którym potrzebowałam czegoś takiego i myślę, że zrobiło mi to na dobre. Od bardzo dawna chciałam mieć kolczyka w chrząstce w uchu, aż wreszcie nadszedł ten czas, kiedy poszłam go zrobić. Od dłuższego czasu chciałam też zrobić sobie ombre i również się udało! Do tego doszła zmiana szkoły, pójście level wyżej. Minął krótki okres czasu, ale mogę stwierdzić, że wszystko jest świetnie! Czasami dobrze jest w sobie coś zmienić, poznać nowych ludzi.




14 komentarzy:

  1. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ostatnim czasie przeszłam dużo zmian, największą chyba było zmienienie całkowicie mojego towarzystwa! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, zmiany są ogromnie potrzebne w naszym życiu. Też niedawno zmieniłam szkołę ;) A poza tym widzę po sobie, że często moje zmiany dotyczą mojego spojrzenia na swiat z zupełnie innej perspektywy. I w ten sposób dopiero czuję, że nie stoję w miejscu, tylko idę dalej :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też od zawsze chciałabym mieć w tym miejscu kolczyka, ale się obawiam, że może to bardzo boleć. To prawda, czasami trzeba coś w swoim życiu zmienić, nie można stać w miejscu tylko trzeba iść dalej. Jakie ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt każdy potrzebuje zmiany ja również ostatnio przebijałam ucho , ale mam w planach jeszcze więcej kolczyków :D


    https://roksanafashionist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ;) Niedawno pisałam o zmianach, których nie chciałam, ale finalnie wyszły mi na dobre.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są potrzebne i to każdemu :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję podjęcia się zmian! Wiele osób boi się podjąć takich kroków. Śliczne ombre, pochwalisz się kolczykiem w uchu? :) ~ Sandra
    Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może i się pochwalę, jak mi już się stu procentowo zagoi! :)

      Usuń
  9. Jakaś mała zmiana zawsze jest potrzebna w życiu, bo bez nich byłoby troszkę nudno ;)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz. Co do zmian planuję ich dość dużo w przyszłym roku.

    Obserwuję :)
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też planuje kolczyka, a w zasadzie dwa, ale jak na razie szukam dobrego piercera :)
    A jaki masz dokładnie kolczyk?
    Świetne zdjęcia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam helixa :D Jeśli o to chodziło.

      Usuń

Copyright © 2014 Gabi , Blogger