something about me

Najbardziej w świecie boję się stracić bliską mi osobę. Nie wyobrażam sobie życia bez mojej dotychczasowej rodziny. Boję się wysokości. Wtedy wszystko wydaje się takie małe i mało ważne, ale dopada mnie lęk, kiedy wiem, że jestem na dużej wysokości i może stać mi się coś złego. Bałam się rozmawiać z ludźmi, ale w zeszłym roku bardzo się to zmieniło i teraz bardzo łatwo nawiązuję nowe znajomości i poruszam nowe tematy. Bałam się uczuć, którymi ktoś może mnie obdarowywać, ale przecież taka jest kolej rzeczy. Każdy ma jakieś lęki, ale ze wszystkim można walczyć. Trzeba być silnym. Witajcie w Nowym Roku :)

15 komentarzy:

  1. kurcze jestem osobą całkiem podobną do Ciebie jak widzę po tym poście. Fajnie, że się otworzyłaś, że nie ma sztuczności tutaj, niektórzy bloggerzy tak robią gdy chcą się wybić lub nie wiem... po prostu zdobyć uwgaę.
    Wielki plus dla Ciebie!
    ślicznie wyglądasz tak poza tym

    obserwuję!

    może wpadniesz
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy w głębi serca boi się stracić bliskie mu osoby, ale takie właśnie niestety jest życie. Lęki zawsze można jakoś pokonywać ;) Super, że bardziej otworzyłaś się na ludzi i nie boisz się rozmawiać ;) Świetne zdjęcia! Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze napisany post.
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że pokonałaś nieśmiałość i otworzyłaś się na ludzi. Codziennie walczymy ze swoimi lękami i to sprawia, że jesteśmy silniejsi.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, warto walczyć ze swoimi lękami!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Lęki to nasze wewnętrzne blokady. Boimy się wyjść ze strefy komfortu w obawie, że otaczająca rzeczywistość nas zrani. Ważne by czerpać z życia jak najlepiej i choćby małymi kroczkami podążać do przodu :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice writeup, thanks for sharing
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mówią, "Nowy Rok, nowa ja." :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że lęki trzeba zwalczać i pragnąć od życia czegoś więcej. Zamiast koncentrowania się na złych rzeczach, skupmy się na tych dobrych, których mamy okazję doświadczać. Czasami sposób myślenia zmienia bardzo wiele.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba się przełamywać. JA sama mam z tym ogromny problem i na prawdę ciężko jest mi z tym walczyć.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I totally understand you. Thanks for sharing a bit more about you.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oh ja wciaz walcze z ta bariera... jak zawsze zrabie jakis postep w tym kierunku, to np pozniej szybko spotyka mnie zawod wywolany niesczeroscia osob do ktorych sie otworzylam

    zapraszam na nowy post! https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. czesto mam tak ze dostaje jakas nowosc i jakis wewnetrzny lek mnie paralizuje i jakbym nie umiala nic w zupelnosci! co jest mega dziwne, chce sie tego pozbyc...
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Gabi , Blogger