SOMETHING FROM MYSELF

Co roku mówię sobie, że będę się dobrze uczyć i robić staranne notatki. Co prawda z nauką średnio wychodzi, ale notatki w zeszłym roku wyszły świetnie. Tym razem postanowiłam zrobić coś od siebie i zrobiłam samodzielnie kalendarz na ten rok szkolny. Wiem, wiem. Jeszcze sporo czasu do rozpoczęcia tego jakże beznadziejnego czasu, ale sądzę, że takie coś to bardzo dobry pomysł na organizację. Zeszyt kupiłam za 12 zł w Auchan i jestem bardzo zadowolona, chociaż cienkopisy i flamastry strasznie przebijają. Co do samego kalendarza,  to sądzę, że jest to dobra sprawa nawet na cały rok. Można się trochę pobawić, porysować i pokolorować. 


13 komentarzy:

  1. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też co roku zawsze tak mówię. W zeszłym prawie się udało ;) Kalendarz wygląda bardzo ładnie.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kalendarz :D Najważniejsze to mieć pozytywne podejście do nauki ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi z nauką idzie całkiem dobrze, chociaż mam momenty, kiedy nie mam do niej motywacji. Zwłaszcza jeśli chodzi o chemię i matematykę- te dwa przedmioty to zło!
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z notatkami to jest tak średnio, są idealne przez pierwsze kilka lekcji tylko ;p

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że wakacje się już kończą... trzeba myśleć o szkOle. Pozdrawiam!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na kalendarz, ja jestem zbyt leniwa i kupuje gotowca :D

    japonski-rozgardiasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że postanowiłaś zrobić sama kalendarz! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy bym nie wpadła na pomysł własnoręcznego kalendarza, chociaż może być to ciekawym pomysłem :) może sie skuszę w ciągu ostatniego miesiąca wakacji, bo od października zero odpoczynku :/
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kalendarz! Ja też zawsze mówię sobie, że będę starannie prowadziła notatki, pięknie pisała i tak dalej, ale ostatecznie wychodzi jak wychodzi :'D ~Sandra

    Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie pokazałaś więcej zdjęć tego kalendarza bo w sumie mało co widać na takich malutkich zdjęciach :( Tak czy tak motyw kaktusów uwielbiam więc z zewnątrz prezentuje się super!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Gabi , Blogger