Nauczmy się doceniać ludzi wokół nas



Minęło już kilka tygodni szkoły. Coś się zmieniło. We mnie. I to nie tak, że mówię to ot tak. Po prostu zaczęłam bardziej doceniać ludzi, którzy są cały czas blisko mnie. Pomimo moich humorków, które są dosłownie codziennie to oni nie odpuszczają i dalej są obok, wspierają mnie w trudnych sytuacjach. W tych czasach naprawdę trudno jest znaleźć kogoś, komu można wszystko powiedzieć i zaufać mu w stu procentach. Ale nie odpychajmy ludzi, nikt nie zasługuje na samotność i cierpienie (oprócz morderców i znęcających się nad innymi). W czasie kiedy chcemy być sami, nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo NIE chcemy być sami. Ludzie potrzebują ludzi. Nie opuszczajmy siebie nawzajem, jeśli nie ma do tego powodów. Nie zapominajmy, że mamy przyjaciół i pomagajmy sobie.  

22 komentarze:

  1. Bardzo mądre słowa :) Czasami potrzebujemy odpoczynku i samotności, ale na pewno nie jest to stan, który trwa długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Docenianie bliskich jest bardzo ważne w budowaniu trwałych relacji, mądre słowa ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jakiś czas temu to odkryłam :). Razem z moim ukochanym stwierdziliśmy, że na tym chorym świecie, wśród fałszywych ludzi mamy tylko siebie i tylko na sobie możemy polegać. To było strasznie wzruszające. Dopiero wtedy uświadomiłam sobie, że to prawda i że muszę to bardziej docenić. ~ Sandra

    Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Zgadzam się z tym aby nikogo nie odpychać bo nie każdy lubi być samotnym ;)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się doceniać te osoby, szczerze, w raz z wiekiem częściej o tym myślę ile dla mnie robią :)
    Śliczne zdjęcia, bardzo ładne światełko!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super article, beautiful photos. I follow you. Follow me back?

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą, ludzi trzeba doceniać i o nich dbać. Często odchodzą od nas za szybko i potem pozostaje tylko tęsknota.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Zgadzam się z tym co napisałaś w 100% ^^ Nie powinniśmy odpychać od siebie najbliższych ludzi, jeżeli nie mamy do tego żadnych powodów.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, niestety często ludzie popadają w rutynę i nie dostrzegają wielu pięknych rzeczy, które ich otaczają. Uważam, iż trzeba otwierać się na świat, ponieważ może nas pozytywnie zaskoczyć!
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie łatwo jest docenić ludzi, którzy są obok. Często nie od razu można dostrzec jak wiele dla nas robią. Ale są takie chwile, gdy tylko naprawdę wyjątkowi ludzie zostają. Cała reszta gdzieś znika, gdy tylko przestaje być pięknie i kolorowo.

    --------------------------------------------
    Pozdrawiam, autorka bloga:
    mojesamotnemiejsce.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze napisane. Jednak jak to napisała Emilia wyżej - nie jest łatwo doceniać ludzi, którzy są obok. Często później tego żałujemy i myślimy "co myśmy zrobili? Tak ich kochałam" itd. Trzeba doceniać co się ma i nie marnować życia na wszystko co toksyczne wokół, tylko skupić się na miłości co mamy obok :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. To racja, ale każdy ma inną osobowość i ja tam właśnie czasem lubię być sama. Faktycznie mam też takie momenty kiedy chcę być sama, ale tak na prawdę po prostu chciałabym mieć obok siebie kogoś kto by mnie całkowicie rozumiał :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądre słowa, wspaniały wpis! Czasem każdy z nas potrzebuje chwili samotności, momentu tylko i wyłącznie dla siebie ale to przejściowy stan, ludzie lubią być w kupie :D Ja nie lubię być sama, oj nie. Wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  14. Relationships need to be preserved
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  15. W tych czasach o prawdziwych przyjaciół bardzo trudno. Ciężko komukolwiek zaufać, najlepsi są przyjaciele ze szkoły moim zdaniem. Wpis świetny.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful! I agree with you, we should help and support each other.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądre słowa, zgadzam się z nimi w stu procentach. Wiele razy przejechałam się na "przyjaciołach" i od teraz z uwagą ich dobieram. Mam jedną przyjaciółkę, która wiem, że będzie przy mnie, mimo moich humorków i fochów (i oczywiście mój chłopak - nie wiem jak oni ze mną wytrzymują, szacunek dla nich)

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post drugie zdjecie jest przepiękne.. :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    https://milentry-blog.blogspot.com/2018/10/you-are-miracle.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny przekaz. Trzeba doceniać tych, którzy trwają przy nas mimo wielu trudności.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Gabi , Blogger