Just love yourself

Dlaczego jestem taka brzydka, wredna i uparta? Nigdy się nie zmienię. Nie ma takiej opcji. ALE! Nie można pokochać siebie, jeśli jesteśmy przeciwko sobie. Moja sytuacja wcześniej nie wyglądała zbyt kolorowo. Czułam się bardzo źle we własnym ciele, nie podobałam się sobie pod żadnym kontem i uznawałam, że nie jestem nikomu potrzebna. Sama nie wiem co mnie zmieniło. Może pewna osoba, która mimo, że była krótko, to pomogła mi dostrzec w sobie te dobre rzeczy. Muszę przyznać, że często porównywałam się do innych dziewczyn i znajdowałam same wady w tym, kim jestem. I w końcu zmieniłam tok myślenia. Każdy jest piękny na swój sposób, każdy jest inny. Przyznaj, że to co dla Ciebie jest szczęściem, nie musi być szczęściem dla osoby z zewnątrz. Każdy potrzebuje innego klucza do szczęścia. Ale jak zmienić swoje nastawienie? Przede wszystkim być miłym, uprzejmym i dostrzegać w sobie dobre cechy. Nic wielkiego, prawda? A jednak pomaga. Próbuj zmieniać swoje złe nawyki i cechy. Z dobrym nastawieniem  na pewno Ci się to uda!
Wiecie dlaczego warto kochać siebie? Bo ludzie kochają Cię za to, jakim jesteś, a nie za to, kogo udajesz.

25 komentarzy:

  1. Sama prawda. Dlatego też ja nigdy nikogo nie udawałam i nie mam zamiaru tego robić.
    Ps. Śliczne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to taki trochę problem tych czasów. Wiele osób, zwłaszcza dziewczyn, ma kompleksy i nie lubi odbicia w lusterku. Nauczyć się kochać siebie to trudna sztuka, ale warto nad tym pracować.
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie siebie nie jest łatwe, ale trzeba próbowac, bo zycie mamy tylko jedno. Śliczne foty ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto siebie pokochać, bo jeśli my tego nie zrobimy, to dlaczego mają robić to inni?

    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju marzę o sesji w słonecznikach <3! Pokochanie siebie jest bardzo trudne...


    https://roksanafashionist.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te zdjęcia :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się to czarno białe :).
    Ja też kiedyś tak miałam. Wpadanie w histerie, kiedy zauważałam jakąś fałdkę na brzuchu, samokrytyka, ciągłe szukanie wad zamiast zalet. I wiesz, co się zmieniło?
    Nic.
    Po prostu dorosłam. Przestałam się przejmować takimi bzdurami. I wydaje mi się, że Ty też dorosłaś i zaczęłaś dostrzegać też pozytywy, zamiast samych negatywów :). ~ Sandra

    Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno nie ma tylko jednego przepisu na pokochanie siebie. Każdy musi znaleźć własną drogę. Myślę, że warto skupiać się na pozytywnych cechach własnego wyglądu, charakteru, zamiast zamęczać się tym, czego w sobie nie lubimy, starać się zaakceptować to, czego nie możemy zmienić i zmieniać to, co możemy :)

    nicolestraveljournal.blogspot.com - podróże, moda, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your wise words... so true! The true friends will love you for who you are not for who you are pretending to be.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi mój chłopak pomógł dostrzec piękno w sobie i jestem mu wdzięczna za to :D Jejku jakie śliczne zdjęcia! Idealne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem Twoje podejście do życia. Kiedy byłam mała, wiele czynników spowodowało, że nie lubiłam siebie takiej, jaką byłam. Teraz myślę o sobie zupełnie inaczej i nikt nie ma wpływu na zaniżanie mojej samooceny tak, jak miało to miejsce wcześniej. Trzeba poznać siebie i swoje możliwości, zacząć to doceniać. Życie wbrew pozorom jest krótkie, im wcześniej pokochamy siebie, tym lepiej będzie nam się żyło.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W dzisiejszych czasach coraz trudniej jest pokochać siebie, ponieważ 'konkurencja' i wszechogarniający perfekcjonizm są tak ujmujące, że czasem aż ręce opadają. Dlatego tak trudno jest uwierzyć, że jest się wystarczająco dobrym. Mimo wszystko jedyne co nam pozostaje to walczyć i spróbować olać to wszystko. Innych nie zmienimy, siebie możemy.
    szyyszka.blogspot.comszyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko jest pokochać siebie, ale warto zrozumieć że nasze niedoskonałości tylko dodają nam charakteru i tylko będąc sobą możemy coś osiągnąć. Większość z nas ma kompleksy, ale czy nie warto spróbować je pokochać? one czynią nas unikatowymi :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow świetne zdjęcia.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero, gdy pokochasz siebie, możesz pokochać kogoś innego. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Z dobrym nastawieniem czasami u nas ciężko, ale warto nad nim pracować :D
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne zdjęcia!
    Ja akceptuję siebie, ale teraz jestem w momencie, kiedy chciałabym zmienić swój charakter. Wiadomo, z wygładu nigdy nie będziemy w stu procentach zadowoleni, ale warto patrzyć na swoje zalety, nie tylko wady.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem, że w okresie dojrzewania to dość powszechny problem, ale ja na szczęście nigdy przez to nie przechodziłam i zawsze w 100% akceptowałam siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. This is awesome post and your pictures are nice. Keep blogging!

    custom tailored wedding suits

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, najważniejsze jest pozytywne podejście :)
    Zmieniając swoje życie najlepiej rozpocząć od eliminacji złych cech, skupiając się powoli na pogłębianiu tych dobrych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! Zawsze chciałam sesję w słonecznikach, to moje ukochane kwiaty!
    Ja już dawno pokochałam i zaakceptowałam siebie, życie jest wtedy o wiele lepsze :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDOWNE zdjęcia!I te słoneczki <3.
    Zapraszamy do nas!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja obecnie jestem na drodze do tego by pokochac siebie, poki co jeszcze mi sie to nie udalo....
    co do twoich fotek- nieziemska koszulka! print 10/10

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Gabi , Blogger