Zacznijmy od początku...

Hej. Wracam tutaj po dość długim okresie czasu, a właściwie nie tutaj, bo to całkiem nowy blog. Postanowiłam nie wracać do wcześniejszego, dlatego że tamte posty nie były dopracowane, to po pierwsze, a po drugie coś mi się zepsuło i nie mogłam kompletnie zmienić wyglądu bloga, choć przyznam, że chciałam wrócić jakiś miesiąc temu. Na pewno posty nie będą pojawiać się systematycznie, ale chcę, żeby były dokładne i ładne. Zastanawiam się nad postami z samymi zdjęciami, a jakimiś przemyśleniami, ale chyba jakoś to ze sobą połączę. Także witam Was na nowym blogu i mam nadzieję, że miło spędzimy 'razem' czas! 


5 komentarzy:

  1. Powodzenia i wytrwałości ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło że wróciłaś, ja miałam dokładnie tak samo. Nie mogłam zmienić wyglądu bloga, no i fakt że moich dwoch kolegów znalazło mojego bloga i się naśmiewali, że po co ja mam bloga itd. :(

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;) czekam na kolejne wpisy :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczę się za każdą obserwację ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że wróciłaś ;) czekam na kolejny post, powodzenia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Gabi , Blogger